TARİŞ ZEYTİN VE ZEYTİNYAĞI BİRLİĞİ’NDEN ÜRETİCİYE 96 MİLYON TL ÖDEME

Toprakla Gelen 22 Şubat 2019

Tariş Zeytin ve Zeytinyağı Birliği  mali genel kurulu yapıldı. Birlik 2017-2018 ürün alım kampanya döneminde ortaklarından 7 bin ton ürün alırken, karşılığında 96 milyon TL ödeme yaptıklarını açıkladı.

Tariş Zeytin ve Zeytinyağı  Birliği 2017-2018 mali genel kurulu, Atatürk Organize Sanayi Bölgesi’nde bulunan Birlik tesislerinde gerçekleştirildi. Genel kurulda konuşan Birlik Başkanı Hilmi Sürek, ekonomide yaşanan çalkantılara rağmen Tariş Zeytin ve Zeytinyağı Birliği’nin ortaklarından aldıkları güven ve güçle tüm zorlukların üstesinden gelebildiklerini söyledi. Sürek, ülkede bir çok firma konkordato ilan ederken, iflas isterken Tariş Zeytin ve Zeytinyağı Birliği’nin dönemi karlılıkla kapattığını kaydetti.

KOOPERATİFÇİLİK VURGUSU

Kooperatifçiliğin gelecek dönemlerde daha büyük önem taşıyacağını anlatan Sürek, ‘’birlikten güç doğar’’ ifadesinin yaşama geçirilmesinin ekonomideki zorlukları da daha rahat aşmalarına ortam hazırladığını bildirdi. Tariş markasının iç ve dış pazarlarda aranan bir değer olduğunun altını çizen Sürek, önümüzdeki  dönemde de bunun artarak, süreceğini anlattı. Sürek, zeytinyağına uygulanan 80 kuruş prim desteğinin artırılması, sofralık zeytine de prim verilmesi ve zeytinyağı tüketiminin artırılması için de KDV oranının yüzde 8’den 1’e düşürülmesi konularında Bakanlıklar nezdinde girişimlerde bulunacaklarını kaydetti.

2 MİLYON 197 BİN TL KAR

Tariş Genel Müdürü Güngör Şarman da konuşmasında Birliğin 2017-2018 sezonunda Birliğin tarafından son 10 yılın en yüksek tutarlı zeytinyağı alımı gerçekleştirildiğini ifade etti. Şarman, Birliğin 2017-2018 iş yılı faaliyetlerinden 2 milyon 197 bin TL kar elde ettiğine dikkat çekerek, Tariş Zeytin ve Zeytinyağı Birliği’nin son 10 yıldır faaliyetlerini karlılıkla yürüttüğünü anlattı. Şarman sözlerini şöyle sürdürdü: ‘’Her sezon olduğu gibi kalite odaklı üretim anlayışı bu sezonda devam ettirilmiş, tüketicilere yüksek kaliteli ve güvenilir zeytinyağını tedarik eden marka yine Tariş olmuştur. Tüketicilerin farkındalık seviyelerinin her geçen gün arttığı, bilgiye erişimin çok hızlı olduğu günümüzde sektördeki bu konumumuzu korumamız gerektiğinin farkındayız ve tüm ekibimizle birlikte bu amaç için gayret gösteriyoruz.’’ (TOPRAKLA GELEN)


Yazı hakkında yapılan yorumlar

avatar
  Subscribe  
Bildir

Haber Bülteni

Toprakla Gelen sitesinde paylaşılan son dakika haberleri ve özel röportajları anında posta kutunda görmek ister misin?


Sosyal Medyada Biz

Yazarlarımız

Nihat DELİBAŞITüm
Yazıları
Enver OlgunsoyTüm
Yazıları
Özgür KurşunTüm
Yazıları
burcuesmerTüm
Yazıları
Türker AdakaleTüm
Yazıları
Aydın ŞenerTüm
Yazıları
Sinan DoğanTüm
Yazıları
Özdem EkinciTüm
Yazıları
Destina AkgünTüm
Yazıları
Erdim ERDURANTüm
Yazıları